קורסים דיגיטליים וסרטי הדרכה

הפקת קורסים דיגיטליים

כל אחד יכול להפיק לעצמו קורס דיגיטלי, אחרי עידן הקורונה, כולנו בקיאים בתפעול מערכות מדיה שונות, הקלטת מסך ועיצוב מצגות.

אם המטרה שלכם היא לייצר קורס בזול ולמכור אותו לכמה שיותר לקוחות – בהצלחה. אנחנו חושבים קצת אחרת

יש לנו חוק אחד פשוט בסטודיו

אנחנו לא מפיקים משהו שלא היינו קונים בעצמנו.

לא היינו קונים קורס שמבוסס על מצגת וקריינות, לא היינו קונים קורס שצולם בטלפון (שמוחזק ביד של המרצה). הזמן שלנו מאוד חשוב לנו ולכן, אם אנחנו קונים קורס, חשוב לנו שהוא יהיה מושקע, שיורגש שנבנה במיוחד בשבילנו, שמתאים לרמה שלנו.  

אפיון ובניית קונספט

השלב הראשון בבניית קורס הוא אפיון הקורס: למי מיועד הקורס? האם מדובר בקורס למכירה, או בקורס פנים ארגוני? האם זה קורס חובה, או קורס העשרה? מהם התכנים בקורס וכיצד נעביר אותם בצורה מדויקת? האם זהו קורס שמשקף שיעורים בכיתה, או קורס שניתן לבנות בצורה מדויקת יותר לסביבה דיגיטלית? האם ניתן לשלב בקורס שאלונים (quizzes), או מבחנים קצרים לחיזוק תהליך הלמידה?

בלי מע"מ

מע"מ הם ראשי התיבות של מורה עומד מדבר. זוכרים את התחושה מבית הספר, או מלימודי התואר הראשון? המרצה … עומד ומדבר, מרביץ את התורה שלו – שאלות בסוף….

זו לא הדרך שלנו.

ברוכים הבאים לעולם הדיגיטלי – כאן חווית הלמידה היא אחרת לגמרי.

בהפקת קורס ניתן להשתמש באינספור יישומים דיגיטליים שיהפכו את הקורס שלכם לאפקטיבי עבור התלמידים, מצילום ועריכה של פרקים קצרים ואנרגטיים, שילוב אנימציה ואינפוגרפיקה, שימוש במודלים תלת ממדים ואוואטרים.

ניתן לפתוח ערוצי תקשורת בין המורה לתלמידים בצורת צ'אט, או מפגשי זום, ניתן להפעיל את התלמיד בעזרת בוטים (כאלו נחמדים, לא כמו בשירות לקוחות)

חשוב להבין שהעולם השתנה והתלמידים השתנו וחווית הלמידה צריכה להיות אחרת לגמרי מאותו מורה שעומד ומדבר.

הכנה לצילום

לא כל אחד נולד לעמוד מול מצלמה ולכן יש צורך לתכנן את הקורס בהתחשב במורים שישתתפו בו. כל המורים בקורס יעברו איתנו קורס (פיזי לחלוטין) באולפן שלנו, וילמדו "לעבור מצלמה". בקורס נלמד לעבוד עם מצגות, לקרוא מטלפרומטר, לדבר למצלמה, או יותר חשוב לא למצלמה. נתרגל סגנונות הגשה, נעבוד על שימור אנרגיה ונתרגל את החומר של הקורס שלכם.

מערכות LMS מותאמות אישית

בשוק ישנן עשרות מערכות למידה (מערכות בהן הקורס מאוחסן), השאלה היא מה הצורך שלכם, ומה תרצו לקבל מהמערכת.

אם חשוב לכם המחיר, ישנן מערכות חינמיות, או בעלות חודשית נמוכה דוגמת סקולר של רב מסר.  

מערכות בהתאמה אישית

אם חשובה לכם חווית הלמידה, כדאי לשדרג למערכת שיודעת לתקשר עם כל תלמיד בצורה פרסונלית. מערכת שניתן לשלב בה שאלות ומבחנים (על חשיבות שאלונים ומבחנים ניתן לקרוא גם ב ). מה תירצו ללמוד על התלמידים שלכם? במערכות איתן אנחנו עובדים, ניתן לקבל דוח מדויק על התקדמות כל תלמיד בקורס ברמת כמה פעמים הוא צפה בכל סרטון, או האם עבר את כל המבחנים. ניתן לבנות קורסים שבהם יש צורך לעבור מבחן (קצר) כדי להמשיך בלימוד, או לקבל אישור ממנהל הקורס.

כמובן שבכל המערכות תקבלו דוחות על מצב המכירות וההכנסות, כולל תוכניות שותפים, המערכת עובדת עם מרבית מערכות סליקת כרטיסי אשראי ועם תוכנות לניהול חשבונות.

בחירת מערכת LMS נכונה לכם הוא מפתח להצלחת הקורס. יש למערכת השפעה קריטית על חווית השימוש והלמידה בקורס. מערכות מתקדמות יתנו לכם מידע על הסטודנטים ברמה של התראה על סטודנט שלא מצליח לעבור שלב, ושכדאי להרים אליו טלפון כדי להשאיר אותו בקורס. מדובר בשירות מדויק לכם ולתלמידים שלכם.

הפקה מקצועית

Coming up Learn היא המחלקה ללימודים דיגיטליים של coming up

בחרנו להתמחות בהפקת קורסים מתוך האהבה שלנו לידע והתחביב שלנו לרכוש אותו.

כל אחד מחברי הצוות "צורך" קורסים מקצועיים בנושא צילום, עריכה וכו, או קורסי העשרה בנושאים שונים.

אנחנו מביאים להפקה 25 שנות ניסיון בהפקת סרטים, סדרות טלוויזיה, סדרות רשת, הפקת פרסומות וסרטי תדמית.

ל-coming up  אולפן ירוק, בו אנחנו מצלמים חלק גדול מהסרטים (פשוט כי המזגן כאן מצוין), כאשר ההתמחות שלנו היא עבודה באולפנים וירטואליים.

נשמח לקבוע פגישת הכרות, השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך 24 שעות

דילוג לתוכן