איך מנהלים את ההפקה של קורס דיגיטלי?
קורס דיגיטלי הוא למעשה מוצר, ויש לנהל אותו כמו כל מוצר אחר. ניהול מוצלח של קורס דיגיטלי מתחיל בתכנון קפדני ומפורט. הנה איך לעשות זאת:
קורס דיגיטלי הוא למעשה מוצר, ויש לנהל אותו כמו כל מוצר אחר. ניהול מוצלח של קורס דיגיטלי מתחיל בתכנון קפדני ומפורט. הנה איך לעשות זאת:
יש לכך שתי תשובות מרכזיות: 1. האישיות שלכם הייחודיות שלכם היא מה שיעשה את ההבדל. כל אחד הוא קצת אחר, הידע שלכם שונה והגישה שלכם
בואו נודה באמת – אין נוסחת קסם אחת שתביא אתכם לקורס דיגיטלי מצליח. כן, יש את העניינים הטכניים, התוכן, ההיבטים הפיננסיים והתקציב לפרסום, אבל אנחנו
אחד האתגרים בהפקת קורס דיגיטלי היא האנרגיה. מרבית הקורסים מצולמים בסביבה שקטה ורגועה, בכיתת לימוד או חדר ישיבות מעוצב. אצלנו באולפן, הקורסים מצולמים בסביבה וירטואלית
ננו קורס ולמה חשוב לקצר את הקורס הדיגיטלי שלכם – זה לא קורס, זה מיני קורס דיברנו על תוכן ועל איך מצלמים קורס דיגיטלי, אבל
לפני 4 שנים בת זוגי ואמא שלי עשו יד אחת וקנו לי אופנוע עם שלושה גלגלים. אופנוע שהוא כמובן לא אופנוע אלא קטנוע מנהלים (אני
החלום שלי להופיע בTED כמו צופים רבים ב TED גם אני חולם להרצות ב TED, השטיח האדום העגול, ה T E D בגובה מטר
הקורונה עוד לא מאחורינו, אבל נראה שהמצב בשליטה. מבצע החיסונים חסר התקדים (בסדר גודל עולמי) בישראל, מאפשר לנו לצאת מהבית ומהמסכים וקצת להיפגש. עולם התרבות